perjantai 8. maaliskuuta 2019

Onnea Rauha

Rakas Rauha.

Vaikka olet niin pieni, olet opettanut minulle enemmän kuin yksikään, opettaja, professori tai asiantuntija.

Olet opettanut minulle kärsivällisyyttä. Sitä, kuinka tärkeää on elää hetki kerrallaan. Kuinka puhdistava voi olla hengityksen aaltoliike.

Olet opettanut minulle sen, että tavallinen arki on tärkeintä. Niin pienet asiat riittävät ja vähä tekee lopulta onnelliseksi.

Olet opettanut sen, että omiin unelmiin täytyy uskoa. Unelmat voivat toteutua, kun antaa niille mahdollisuuden. Ettei pelkää, vaan yrittää sittenkin.

Opin sinulta, että kauniita sanoja ei kannata säästellä. Sinulta saatu hyvyys jatkaa matkaa minun kauniiden sanojeni kautta.

Ennen kaikkea opetit,  että synkimmänkin pimeyden reunlla on valo. Opetit, miten tärkeää on rakastaa. Opetit elämästä minulle enemmän kuin kukaan muu, vaikka omasi oli niin kovin lyhyt.

Onnea rakas pieni. Lintuseni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti